|
Všichni to nazvaly hromadou šrotu, jenže pro mě to byla výzva a hlavně jsem si nedokázal představit jak to rozřežu a odvezu do šrotu. Tak jsem se do toho pustil. Fotky budu průběžně doplňovat. |
Část první: Vyvaření karoserie! |
Řezání bylo jednodušší než u zachovalých karoserii. V tu chvíli jsem nebyl zdaleka rozhodnutý jakým směrem se situace bude dále vyvíjet. |
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Zadní část by bylo nutné téměř celou vyrobyt novou takže jsem sepo chvíli rozhodl použít zadní část vozu z hlavního dárce který utrpěl smrtelnou ránu . ale i tento velice zachovalí vůz potřeboval nové plechy . Na obou karoseriich jsem odvrtáním bodů oddělil zadní část. Pak už stačilo na přichytit vše na rám, namontoat dveře a ve spojích to opět svařit. |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 |
 |
|
část třetí podvozek
zima pozastavila práce na karoserii a tak jsem se dal do podvozku který byl lakařsky připraven a díly se dělali v teple |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
|
|
|
část čtvrtá - montáž karoserie na rám
část pátá - strojení
|